Söndag


Hallå! Hur mår ni allihopa? :) Jag mår nog okej! Har varit och sett på fotboll idag igen. Och usch vad arg man kan bli ibland. Riktigt förbannad alltså. Blääää. Nåväl. Min fars lag fick i alla fall 1 poäng, så det är ju bättre än ingenting antar jag :)

I övrigt så har jag inte gjort mycket vettigt idag, lämnat igen en film och fyllt på telefonen typ, haha. Nu ser jag på matchen mellan Österrike - Kroatien. Lär bli mycket EM-tittande den kommande tiden. Jag och Fanny som planerar en EM-fest, eller nått, haha. Trevligt värre. :)

Har förresten hittat en serie som jag kan roa mig med under sommaren tills mina "vanliga" serier drar igång till hösten igen. Nämligen Ugly Betty. Väldigt bra hittills efter typ 4 avsnitt så jag är nöjd. :)

Jaja, åter till fotbollen nu. Lillebror ville visst ut på gården och lira med mig. Hah, som den gamle fotbollsräv jag ändå är. Not! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0