Söndag


Godmorgon!

Jaa, jag vaknade faktiskt just. Haha. Skönt med sovmorgon i alla fall, det behövs alltid någon gång då och då. Igår så kikade jag fotboll och hade det trevligt, tills Sverige förlorade förstås, då blev jag arg. ;p Har förresten insett hur mycket fotboll jag har sett sista veckorna, och att jag typ nämner det jämt. Så, bättring på den punkten! :) Inatt så såg jag filmen Coach Carter, väldigt fin film om ni frågar mig :)

Idag så får vi se vad som händer. Pappa har match vid 3-tiden så det blir eventuellt att kika på den. I övrigt ska jag bara ha det mysigt och städa lite och sådär. :) Har förresten världens fetaste blåsor på mina fötter. INTE kul. Så, vi ser väl om jag lyckas få på mig ett par skor ens.. Huvva. Avskyr mina fötter. Blä!! Får väl bli Crocs i ett par dagar nu. Tråkigt!

Nåväl, nu ska jag äta någonting. Puss!

Kommentarer
Postat av: biljana

God morgon :)..



Ha en fin söndag

2008-06-15 @ 12:40:38
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0