Söndag


Hej allihopa! Hoppas ni har en fin söndag.. Själv så har jag det ganska jobbigt. Men så är väl livet ibland, eller något. Känns förjävligt. Som att man ska gå i bitar. Har varit och kikat på pappas match nyss och det gick återigen dåligt, inte alls speciellt uppiggande. Tröstätit glass och godis. Och sett film.

Ni vet då man gråter tills tårarna tar slut? Det är ingenting jag rekommenderar. Jag känner mig tom och ensam. Kanske var det rätt väg att vandra, men jag hoppas inte det. Time will tell. Jag hoppas att jag kan vara stark.

Jag är glad att jag har världens bästa familj, och speciellt min pappa. Kärlek.

Nåväl. Får väl återgå till slutet av min film och sedan kemin..... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0