Sommarlov!


Sjung om studentens lyckliga dar! Eller något. Själv så har jag, ännu en gång, två år kvar till friheten. Bättre än 3 år då, om man ska se det så, haha ;D Sommarlov hur som helst och det känns ofantligt braaaaa. Lite jobb, Göteborg, Stockholm, festival, vänner, sol, bad och mys osv. Det blir en fin sommar, garanterat. Hoppas på sooool också :D




På tal om väder - det regnar inte idag. Woho! Vågen för det! Hade kanske varit gaaanska skadeglad om det regnat på studenten idag igen, haha. Så får det gärna vara strålande sol på min dag sen :)

Just det, HUUUR bra var inte Sverige igår. Ganska nice må jag säga! Nog för att Grekland sög, men bra start hur som helst! Mycket nöjd :D

Nu, ska jag nog iväg ner på stan och köpa lite kläder. Fint att unna sig någonting trevligt när man just fått lite ledighet. Vi hörs om ett par timmar. Njuuut nu allihopa! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0