Planer


Har varit ute och promenerat en stund. Var verkligen inget ligga-och-sola-i-bikini-väder ute, så jag kände att det var mer värt att röra på sig lite grann. Duktigt av mig ;p Nu sitter jag och äter lite överbliven kladdkaka samt ser ugly betty som vanligt. Har städat och fixat här hemma också. Pappa har dragit iväg till skellefteå för match så jag och syster är ensamma hemma. Alltid skönt. Väldigt tyst i jämförelse mot vad det brukar vara, haha ;P

Sitter och kikar på resor för övrigt. Dröjer nog ett par månader innan jag reser utanför landsgränserna, men det är ju alltid fint att kolla upp sina möjligheter, typ! New York eller kanske Asien igen. Det vore väldigt trevligt. :) När sommaren är över ska jag börja bearbeta min familj tror jag. Kom ju hem från Thailand för ett halvår sedan nu, så det är snart dags igen, tycker jag iaf. Lite tveksam på att dom övriga i familjen håller med. Men jag ska nog övertala dem, hehe :D Planerar ni någon trevlig resa kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0