Pain


Godkväll :) Har jobbat ikväll, och det gick kanonbra. Kändes verkligen skööönt! Har haft en ganska jobbig kväll nu sedan jag kom hem, känns bara allmänt jävligt tungt det mesta. Fast jag har kommit fram till att det är mer än tillåtet att må crap efter två år. Sådeså. Ont gör det i alla fall. Otroligt ont.

Såg för övrigt fotbollen ikväll. Holland for life säger jag bara. Woho! 3-0 mot Italien var kanske det bästa!

Jaja, imorgon ska jag till skolan och städa ur mitt överfulla skåp och sedan ska vi tydligen spela brännboll eller dylikt. Hoppas det regnar så vi slipper. Blä. Sommarlov på onsdag i alla fall. Och ingen mer kemi A. Vågen för det allesammans!

Tv nu! Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0