Orättvisor


Jag har kommit på det nu. Jag ska sluta se fotboll. Vadå, jag gillar ju egentligen inte ens sporten så vad är meningen med att kolla egentligen. Blä! Det finns knappast någonting värre än dåliga domare också, för övrigt. Otacksamt jobb visserligen, men ändå. Ja, med andra ord så kan man säga såhär - min fars lag förlorade (ORÄTTVIST x20000) och min brors lag åkte ur i semifinal. Dumt. Avskyr då lag som spelar bättre förlorar pga någon skitstraff eller något dumt domslut eller nått sånt värdelöst. Orättvist ju. Nää. Ingen fotboll på LÄNGE nu.... Ser väl hur bra jag lyckas hålla det! Heja mig!

Nu väntar jag på middag. Blir visst pasta carbonara eller någonting dylikt. Gott. Jag som gillar pasta, och kyckling.. Haha, typ det enda som jag faktiskt njuter av i matväg. Borde bättra mig lite på den fronten. :)

Ikväll får vi se vad som händer. Någonting trevligt hoppas jag på. :) Vila fötterna från mina blåsor... Ja, det blir nog så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0