Onsdag


Godmorgon allihopa :) Hoppas ni har sovit gott! Själv är jag trött som bara den. Efter skolan igår så tog jag en vääldigt lång powernap, mellan 14-17, så slö var jag sen, såklart.. Fast jag åkte ändå iväg med mamma och "råkade" handla ett par skor, ett par shorts och en superfin liten blus. Ni får se senare. :) Så nu har jag lyckats spräcka min lilla budget inför sommaren vilket ju känns trist eftersom jag nu alltså måste eventuellt jobba ännu mer, trååkigt..

Jaja! Idag skiner solen. Igen! :D Har knappt någon skola idag, börjar 9 och slutar 9.45 så sedan ska jag hem och skriva klart det sista på ett skolarbete, sola lite och sedan kaaanske ta en powernap. För ikväll så jobbar jag igen.. Var ju över en vecka sedan så det känns lagomt drygt.

Nu ska jag röra på mig, men vi hörs om någon timme igen. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0