Onsdag


Hej bloggen!

Hoppas ni har det fint allihopa! Jag har ännu en natt typ inte sovit någonting. 3 timmar maybe. Är ganska död. Klev upp vid nio och hjälpte lillebror till sin fotbollsskola igen. Sedan tänkte jag slagga lite, men det blev inte riktigt så.. Slutade med att jag och B promenerade ner på stan typ kvart i elva. Tidigt!! Men nu är jag och mina onda fötter hemma igen. Har inte fått mig någonting i magen så det blir väl maat snart skulle jag tro :)

Sitter och är sugen på lite Ben&Jerry's nu, men orkar inte kila ner på statoil (typ någon minuts promenad bara) och köpa. Lat kanske, jaaa.. ;p Vi har dock varken mjölk eller fil eller bröd hemma typ. Dags att handla idag tror jag. :P

Nä, nu ska jag se vad jag hittar i köket. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0