Movietime


Har sett klart filmen Material Girls nu. En riktigt typisk tjejfilm. Den var rätt rolig stundtals faktiskt. Men ingen riktig höjdare om ni frågar mig. Tyvärr. Nu börjar det någon film som heter Miracle på 4an, kanske ska kolla vad det är för någonting..

Imorgon ska jag bege mig till IKSU och träna jävel, kände att promenaden ikväll inte gav speciellt mycket, men vad hade jag väntat mig liksom ;P Skönt att träna i alla fall. Kanske ska ta mig en simtur också. Kanske bästaste! Om man bortser från hur blek man är :P Haha, annat var det efter Thailand.. Buhu!

På tal om Thailand. Nu har jag bestämt mig. Eller jag kanske ändrar mig sen.. Men hur som helst. Jag vill till Malaysia på min nästa solsemester. Fett najs :D

Jaja, ska kika på filmen som börjar nu. Godnatt älsklingar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0