Midsommardagen


Ja, det må jag då säga. Vilken fruktansvärt dryg dag. Det enda jag har gjort är typ, att kolla på resor, laddat ner ett spel, klippt vår - enligt mig - enorma gräsmatta. Lagat lite snabb mat till min bror och bara allmänt drygat. Väntar på mitt spel som typ har hunnit till 1%, så det kommer ju ta flera dagar att få hem det där. Och jag har sett klart båda säsongerna med Ugly Betty. Sååå, smått drygt måste jag erkänna. Ska spela lite spel, promenera och sådant sen. Är riktigt slö så har ingen ork att typ umgås eller någonting sånt heller.

Gör ni någonting roligt idag? :) Jag har kommit fram till att jag ska börja spara till alla mina kommande drömresor. Haha. Lär ju inte riktigt bli så. Men drömma kan man alltid göra :D

Nu ska jag se om jag kan få tag på pappas dator så jag kan spela ett spel. Återkommer senare ;P Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-06-21 @ 16:38:31
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0