Matvanor


Nä, vet ni vad. Jag borde lära mig att komma i säng tidigare. Jag somnade ju typ 5 imorse efter att jag inte kunnat somna. Så jag kanske borde pallra mig i säng, eller vad tror ni? ;D

Nu har jag sett lite american idol och snart börjar criminal minds. Sedan ska jag sussa sött. Kan jag lova er :) Ska ta och äta någonting också. Känns väldigt skönt att jag fått tillbaka matlusten någorlunda nu i alla fall. Har länge har problem med mat, och efter matförgiftning i Thailand så har jag tyckt att det varit ännu jobbigare att äta.. men nu så verkar det vara ganska bra igen. Känns fint! :) Äta bör man, annars dör man. Som man säger! Det stämmer ju såå rätt också. Man borde älska mat. Det ska jag lära mig!

Sov sött. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0