Måndag


Godmorgon på er! :D Sköönt att få sova ut minsann. Och otroligt skönt för er som redan har sommarlov/semester. Lite måttligt avundsjuk sådär, haha. Jaja, idag har jag bara en lektion, kemin, så ser vi hur det där jäkla kursprovet gick. Antingen blir det ju jubel eller tårar, vilket som blir ju en upplevelse i sig, haha!

Har just ätit en supergod frukost medans jag väntar på att ett par Ugly Betty-avsnitt laddar klart. Upptäckte stora vattenpölar ute på gatan bland annat. Det har REGNAT inatt. Bläää! Ifjol så minns jag hur det fullständigt vräkte ner regn under studentdagen, och enligt väderrapporterna kan det tydligen bli någonting liknande i år. Stackars er som har er stora dag i år alltså! Blä för regn på sommaren typ!

Ikväll så ska jag jobba igen också. Alltid lika trevligt... Öhh.. När man jobbar med vänner så är det hyffsat schysst i alla fall :) Jaja, nu ska jag väl ta och klä mig och göra mig klar för en spännande (nja?) dag. Vi hörs lite senare igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0