Måndag


Hallu allihopa!

Jag har haft jobbigaste natten någonsin tror jag. Kunde inte sova. Så jag somnade typ vid, 5 eller nått. Katastrofalt. Sedan blev jag väckt vid halv tio. Fruktansvärt var det. Min mamma och bror skrek på varandra och min syster kom in och hoppade på mig. Seriöst. Trött är jag. Och på ganska dåligt humör. Blä ;/

Inte nog med det - det vräker ner regn. Och det slutar aldrig heller. Bara tonvis med regn överallt. Tråkigt. Fast mysigt ibland. Kanske tar en regnjacka och går och sätter mig under uteplatsen, det vore ju någonting. Orkar ju knappast cykla till iksu i det här vädret heller, såå.. :/

Hoppas i alla fall att ni har bra väder, och ett gott humör. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0