Måndag


Hej sötnosar! Hoppas ni har det fint. :) Jag kämpar med livet, känns tungt förstås, men jag lever ju åtminstone! Det kommer vända, hoppas jag i alla fall. Sommarlovet stundar och det känns faktiskt underbart.

Har varit i skolan en sväng och haft kemi och fysik. Mer än halva klassen verkar dock redan ha tagit sommarlov och tycks inte dyka upp. Visserligen förståeligt då vi inte gör ett dugg vettigt alls haha, men men.

Har spenderat hela eftermiddagen med att äta i alla fall. Bullar, oboy, mjölk, makrillmackor, snart varma mackor, etc etc. Dels ett sätt för mig att tröstäta nu under mina jobbiga dagar (veckor, månader, år?), och dels för att hålla blodsockret högt inför sista kvällen av kemiplugg. Det stundande kursprovet imorgon. Bära eller brista säger jag bara. Fyfan. Vad gör jag om jag inte klarar det? Huhu.. Fett jobbigt. Jaja, det SKA gå.

Nog tjatat om kemin och mina tårfyllda senaste två dagar. Nu ska jag äta varma mackor i alla fall. Vi höörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0