Maaat


Hej hej! Jag lever, jag lovar.. Har jobbat ikväll. Drygt var det minsann. Men med Rebecca så blir det roligare, vill jag lova! Är visst fotboll på tv igen, men jag tittar inte. DUKTIGT VA? :D *Stolt* Förresten, när jag satt på jobbet ikväll så fick jag mms från min pappa. Jätterolig bild var det. Not. En bild på min syster som sitter och äter en Subway-macka och min mamma med en hamburgare från Max i munnen. Jävligt tur för dem att jag fick min macka nu när jag kom hem alltså. :D Sista tårtbiten har jag tryckt i mig också. Börjar tro att jag gillar mat ibland faktiskt, kors i taket ;o

Nu är det långledigt och midsommarhelgen stundar. Vad ska ni göra för kul imorgon? :) Just det, jag fick lön idag. Woho. Pengar är najs! Jaja, nu ska jag se någon film och vila min mage, som vanligt. Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0