Lördag


Hej älsklingar! Och godmorgon!

Hur mår ni idag? :) Själv så mår jag bara fint faktiskt! Hade en rätt så great kväll igår. I korta drag så kan jag beskriva den såhär; sörfors, middag, drinkar, frusna kroppar, gitarr, sång, alkohol, mys, underbara människor etc etc. Trevligt alltsåå :D

Kom hem ganska så sent inatt och dumpade mig själv i sängen på en gång kan man väl säga. Skönt att sova ut! :) Idag skiner solen, precis som igår. Världens mysigaste väder! Hoppas det är varmt också, då ska jag ut och sola lite=) Sedan ska jag kila iväg och köpa ben&jerry's och bara chilla resten utav dagen. Blir mycket trevligt och mycket slappt tror jag. Det behövs det också!

Nåväl, nu ska jag äta ägg sedan ska jag gå ut. Vi hörs senare mina fina läsare. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0