Lördag



Hej allihopa! Vilken härlig lördag va :) Jag har gjort massvis med duktigt. Till att börja med så vaknade jag tidigt och åkte iväg och såg min bror i cupen igen som den snälla syster jag ändå är (vinst, woho :)), sedan så åkte jag på IKSU och tränade. Träffade även A där, alltid trevligt. :) Sedan så promenerade jag heeeela vägen hem. En nätt och fin promenad som tar 1 timma. Ont i fötterna har jag nu i alla fall. Tyvärr. Solen skiner idag också :D Har ni också bra väder? :)

Nu väntar jag på grillat och taggar inför Sverige-matchen. Stämning! Tror tyvärr på förlust, men hoppas såklart att jag har fel. Den som lever får se, helt enkelt! :) Mat nu typ, PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0