Katastrof!


Okej, jag håller på dö. Min mage mår crap. Sverige spelar crap. Blä. Jag har tröstätit lite tårta nu efter jobbet. Jag och Rebecca cyklade hem fort som fan vill jag lova. Är typ fortfarande andfådd, nästan. Men tillbaka till min mage nu; MAGSÅR hejsan. Eller typ cancer. Säkert. Hypokondriker, hej! Och Sverige i fotbolls EM; hallå, skärp er, ni förlorar och skämmer ut vårt land? Sparka Lagerbäck. Typ? Eller jag vet inte. Egentligen kvittar det ju, för får vi möta Holland i kvartsfinalen så blir det ändå typ 10-0 till dem. Blä. Och min pappa åkte på stortorsk igen för övrigt. Obegripligt. Mer blä.

Nä. Seriöst. Ska försöka vara glad. Jag lovar. :) Ska äta mer tårta och heja tummarna av mig. Om det går. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0