Hets 3000


Hallu!

Vilken hetsig dag jag har haft, typ. Fixat och donat hela dagen. En sväng på stan och sedan jobb. Hade en riktigt jobbigt shoppingrunda också.. Min syster hade pekat ut ett fint halsband, dock gick det på 1500 så det kändes väl kanske lite för mycket, om man säger så.. Ja, allting sket sig i alla fall. Men vi får hoppas hon blir nöjd. :)

Jobbet var drygt, men alltid roligare att jobba med vänner förstås! Är en massa fotboll på tv nu igen, men jag har en fotbollsfri kväll, typ. Stolt tjej 18 år. Haha! Har förresten pratat med S en stund nu. Konstigt. Är svårt att veta vad man borde säga och inte säga nu när det inte är samma sak längre. Känner mig ganska bortkommen.. Men en vacker dag så.. Då är jag med i matchen igen. Erfaren och stor. Typ.

Jaja, nu blir det lite Ugly Betty och sådant slappt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0