Göteborg!!!


Åh. Jobbet gick fort. Tack gud för det! Satt mest och längtade efter semester, ledighet, sommarlov. Ja, vad hände med sommaren? Galet drygt väder. Var typ fint då vi fortfarande gick i skolan, men nu så, nä nu är det dåligt.. Kul!

Inte speciellt många dagar/veckor tills min lilla semestertripp börjar. Under Gothia Cup, 13-19 juli kommer jag att befinna mig i Göteborg, bo på det mysigaste lilla stället. Åka med samma gamla hederliga spårvagnar, shoppa jävel i Nordstan, NK osv, samt se en jävla massa bra fotboll och titta på fina pojkar. Typ. Det känns ganska bra tycker jag. :) Inte nog med det så är det också sveriges klart bästa bästa bästa stad. Love to Göteborg liksom. Det skadar heller inte att vi kommer spendera någon dag i Stockholm också, antingen på vägen hem, eller på vägen dit. Ännu mer shoppa jävel. Och jag klagar inte, det kan jag lova er :D Det är underbart att få åka iväg och göra lite redig shopping i sveriges 2 enda värda städer liksom. Niiice!



Nä. Resterande delarna av kvällen ska jag se lite tv. Mina älskade tvprogram. (Vad hände, jag såg ALDRIG tv förut?!) American idol, Criminal Minds och sånt. Det är fint! Ska upp tidigt och hjälpa bror, sedan ska jag iväg och träffa B, det blir också väldigt bra tror jag. Nu - mjölk! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0