Efva Attling




Detta jättefina silversmycke fick jag av min moster på min 18årsdag. Halsbandet kommer från Efva Attling och på den lilla brickan står det "Hope". Det finns förmodligen ingenting som är bättre att besitta, än just - hopp. Och det känns skönt att det är det sista som lämnar människan. Jag tror att det är just det som jag behöver allra mest just nu, för att vara lite djup och filosofisk. :)

Jaja, jag har sett fotboll-EM ikväll, som den idrottsnörd jag är, haha :) Innan det så tränade jag på IKSU och åt världens godaste middag. Nu har jag sett lite Ugly Betty och ska starta igång filmen Georgia Rule som min syster och hennes vänner hyrt. Jag lär förmodligen somna, men det får bli ett senare problem. Hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0