Dränkt katt..


Jag såg verkligen ut som om någon hällt ett helt hav med vatten över mig när jag kom för ungefär en timme sedan. Katastrofalt. På vägen till skolan så regnade det bara lite vilket var tur, så slapp jag vara så himla blöt då jag kom fram. Packade ner tretusen papper och böcker i min väska och sedan så hade vi någon form av trekamp med klassen. Inomhus som tur var!



På väg hem så fullständigt vräkte det ner i alla fall vilket resulterade i att det bara rann vatten från hela mig. Det droppade till exempel från min näsa. Kuuuul minsann. Dränkt katt gånger fyra miljoner, typ!

Nu så slappar jag bara. Imorgon får jag sommarlov. Woho! :) Nu, film! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0