Dåååligt humör


Det här har ju inte varit min bästa dag i mitt liv, om man säger så. Jag har varit på dåligt humör ända sedan imorse då jag blev tvingad att vakna. Såklart kunde jag inte somna om sedan heller. Så det hela slutade med att jag vägrade åka på iksu och träna för jag var sur. Så jag tränade lite här hemma istället, och typ, kikade på lite serier och allmänt drygade bara. Vet inte hur länge jag låg i sängen och tjurade för jag var trött, haha ;p Ovanligt med tanke på hur pigg jag är i vanliga fall ;d

Nu ska jag typ göra mig klar, kanske äta någonting, och sedan iväg på jobbet om ett tag. Ganska drygt. Men sånt är livet, bara att inse att vuxenlivet knackar på dörren.. Haha, eller någonting ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0