Camera gone missing (again)


Jaha, min kamera är försvunnen. Jag gillar inte då min lillebror snor den för att filma då han gör zorro-finter med innebandyklubban, för att sedan lägga upp filmerna på youtube. Haha. Hur som helst fett irriterande att han gömmer kameran någonstans i vårt stora stora hus. Orkar inte ens nästan börja leta... ;p

Jaja, imorse skulle jag ha lektion. Jag var där i kanske fem minuter för att få se en vikarie (som alltid i den där jäkla kursen) och veta att vi kan lämna in arbetet imorgon. Så, BARA ovärt. Blev typ förbannad också. Dumma lärare. Så ledig blev jag helt plötsligt idag. Så jag har städat mitt rum. Woho. Det behövdes verkligen. Och nu har jag nästan skrivit klart arbetet också. Så har jag traskat omkring i mina nya fina skor också, förhoppningsvis får jag inte såå mycket skavsår i alla fall, hehe ;p

Huvudvärk har jag i alla fall. oOch jag tänkte lägga upp bilder på mina inköp, men icke sa nicke, det gick inte heller. Sååå, jag får helt enkelt fortsätta med mitt fina skolarbete. Som för övrigt är dödstråkigt och gör mig hungrig. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0