Bloggtorka


Hej älsklingar! Hoppas ni har haft en jättebra fredag (räknar det fortfarnade som fredag, faktiskt) .. Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, har helt enkelt inte varit på humör samt att jag haft kanske världens bloggtorka också. Har inte gjort mycket vettigt idag. Kikade runt på lite olika webshoppar på nätet, städade och dammtorkade mitt rum, dammsög hela vardagsrummet, hämtade lillebror, sett film, tog årets längsta dusch och sånt, ni vet.. Var tyvärr inget vidare väder idag. Regnat lite smått, varit ganska molnigt och så.. Hoppas på mer sol imorgon igen!

Så gott som alla mina vänner som är 18 har varit på något som kallas sommardroskan här uppe i norr. Säkert riktigt riktigt roligt, men jag har varit typ deppig hela dagen så jag var inte alls sugen på någon utgång tyvärr. Tur att det kommer fler gånger i alla fall :)

Ja, här sitter jag och har just ätit upp en liten bit kladdkaka och druckit ett glas mjölk. Ska nog fixa mitt täcke nu och lägga mig i sängen och se om det är någonting på tv. Spännande spännande. Vi hörs imorgon (idag?) igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0