Bad habit


Nä. Det här är ju inte speciellt bra. Jag somnar 3 på nätterna. Och vaknar 12. Vad hände med att jag inte skulle vända på dygnet bara för det är sommarlov? Crap. Blir skärpning från och med nu :) Gillar inte alls då man sover bort dagarna. Det finns så mycket man vill göra, så mycket tid man missar. Man ska ta vara på varenda minut egentligen. :)

Imorgon så ville min mamma åka ner på stan. Ser väl om det blir så. Inte så bra för mig att vara på stan, slutar bara med att jag köper någonting. Jag som sparar och allt ;p Kanske åker på iksu och tränar igen. F kommer ju hem med vovven inatt, så jag måste ju åka och hälsa på lill-valpen någon dag också. Och till nästa helg blir det eventuellt utgång. Många måsten höhö :p Den som lever får se. :D Ny vecka - nya möjligheter, typ?

Natti natt nu då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0