Älskade pengar


Har äntligen jobbat klart för veckan nu. Fantastiskt skönt, och tiden flög förbi återigen. Känns tusen gånger trevligare med ett projekt man gillar och trevligt sällskap bredvid sig. Och framför allt, lönen som trillar in på kontot varenda fredag. Blir knappast bättre. Ju fler sedlar, desto bättre förstås :D



Äntligen så är även semifinalerna över i fotbolls-EM. Tyskland-Spanien i final. Inte alltför oväntat eller ologiskt så det blir säkert fint. Håller hårt på Spanien dock, woho! Jag är ju lite lustigt, längtar som bara den till turneringen är över, hatar sporten, men kan ändå inte sluta se matcherna. Finns ju ingen logik i det allt, haha :P

Imorgon har jag en konstig dag. Eller alltså. Den är superrolig! Jag får både lön och studiebidrag bland annat - underbart! :D Men jag vet inte alls hur jag ska planera allting som jag ska göra så det går ihop. Ska nämligen iväg på iksu och träna, ska ner på stan och handla lite kläder, ska nog träffa B en sväng, och sedan ska jag iväg på lite partaj med F och lite övrigt folk. Hm hm. Vi ser väl hur det blir, jag brukar ju kunna lösa det mesta ;p Brukar dock alltid ha planerat allting typ tusen år i förväg, meen men :P Spännande blir det nog!

Nu ska jag dock försöka (observera FÖRSÖKA) sova tror jag. Blir nog tidig uppstigning imorgon. Men det är nog lika bra det, så hinner jag med allting som ska göras :) Godnatt och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0