Aj..



Jag har ont i magen igen.. Är ganska så irriterad på att den ska strula jämt. Måste vara någonting fel på den. Värdelöst! Det enda den vill är att ha mat, och när den väl har fått mat så blir den arg ändå. Vilka problem jag har alltså. Haha.

Jaja, ska sluta gnälla om min mage nu och hoppas att den bättrar sig.. Annars får jag väl typ.. Köpa en ny på blocket eller nått. Nä, det var ett dåligt skämt. Ska sluta nu, jag lovar :p

Gav förresten min syster ett par blommiga björn borg-trosor. Och som en liten gåva från butiken så fick jag en frisbee som jag gav till min bror. Var en ganska rolig syn med tanke på att han inte har den blekaste om hur man kastar en sådan. Kan verkligen sluta hur som helst det där ;P





Nåväl, nu blir det tv-tittande och sedan ska jag förhoppningsvis sova jätteskönt också! PUSS på er älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0