24


Oj vilken skön och slapp dag jag har haft. Minsann! Har suttit ute i solen i bikini, skönt väder har det varit minsann! Kilade ner på Statoil och köpte min älsklingsglass, Ben&Jerry's Cookie Dough. Helt amazing kan jag lova er som inte smakat den tidigare :) Träffade B en liten snabbis också.

Har sedan spenderat typ hela kvällen med att se serien 24, säsong 1. HELT UNDEBAR SERIE. Om ni frågar mig så finns det absolut ingenting som ögonen hellre vill titta på, i underhållningsväg. Den första säsongen släpptes 2001, då var jag elva år. Och i 7 år har jag beundrat denna älskling. År ut och år in. Och jag lessnar aldrig. Älskar den bara mer och mer för varje säsong som kommer alltså. Nu har jag väntat i år och dagar på den nya säsongen som skulle ha börjat sändas i januari. Men icke. I närmare 2 dumma år måste vi vänta, på grund av den där jävla strejken som bara förstörde allting... Blä!

Men hur som helst, nu ser jag om serien från sctrach, började med säsong 1 ikväll alltså. Se serien och bli förälskade! :D

Nu ska jag återgå till mitt avsnitt. Puss finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0