1 dag kvar


Det känns obeskrivligt skönt att jag bara har fyra timmars jobb till semester. Sjukt härligt =) Nu gör jag inte speciellt mycket mer än att äta bullar, dricka nyponsoppa och fortsätta klura över min packning. Reducerade packningen från 10 till 7 skor i alla fall.. Känns lite sorgligt. Ni skoälskare vet säkert vad jag menar!

Nä, nu ska jag inte göra speciellt mycket resten av kvällen. Ska typ duscha som mest ungefär. Kanske borde passa på att äntligen se klart 24 någongång också. Har liksom inte gått framåt de senaste dagarna på den fronten, om man säger så..

För övrigt har jag världens galnaste träningsvärk i benen. Ett mirakel att jag klarar av att gå typ. Sjukt minsann. Hoppas verkligen att det går över snart så jag kan dra och träna igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0