Torsdag


Hallå hallå!

Hur är det med er, mår ni bra? :) Jag är bränd, eller inte bokstavligen för jag kan inte bränna mig av svenska solen, men jag ser lite ut som en kräfta i ansiktet iaf :P Har haft en givande dag. Öh. Ja, eller hur man nu ska beskriva den. Vaknade tidigt tidigt och behöver inte åka på stan vilket kändes fantastiskt bra. Så jag drog på Nydala och kikade lillebror spela (duktiga pojkar är dom!). Sedan var det liksom hem för att kolla posten, och se om jag fått något förlåt-brev från Nordea, vilket jag inte hade, så jag blev sur. Haha. Dock hade jag fått från Telia så superglad blev jag. Öppnade, och insåg att jag skulle behöva fylla i ett avtal, FEL avtal. Ännu mer förbannad blev jag då, så nu blir det jag som springer iväg på Teliabutiken imorgon och kräver mitt abonnemang på en gång. :P

Anyway, drog på statoil för att köpa glass innan vi skulle ner på havet. Testade mitt bankkort igen, för typ 5 gången, OCH DET FUNKADE. Då blev jag lite gladare! Så jag fyllde på telefonen i alla fall, så nu kan jag leva igen :)

Känner att detta börjar bli lite utdraget, meen. Vi låg på stranden ett par timmar till åskan drog förbi. Så vi åkte hem och jag begav mig till IKSU. Världens bästa ställe, lätt. Tränade som aldrig förr så nu är jag biff för er som undrar ;)

Nu äter jag mat och ska göra massa tråkigheter ikväll. Hoppas ni haft det bra, och får en underbar kväll :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0