Torsdag


Tjoho! :D

Jag är lite kluven alltså.. Imorse då jag vaknade strax innan elva var det strålande sol, inte ett moln på himlen och 27 grader i skuggan. Jag klagade inte direkt och hoppade i min bikini på en gång. Efter att ha legat ute och solat i drygt en timme inser jag att himlen nu är fylld med små små moln, överallt. Duuuuumma väder. Dock fortfarande varmt men vafaaan.. Jävla sol säger jag bara :(

Jaja, jag tar i alla fall en paus från min sitta-ute-och-få-en-boll-i-skallen-medans-jag-läser-hm-katalogen-stund.. Så nu är det lunch som gäller. Pannkakor tror jag bestämt det blir. :)

I övrigt så blir det enbart en himla massa packning idag. Har inte den blekaste om vad jag ska packa. Plus att x antal av mina tröjor är spårlöst borta, känns det som.. Får klura vidare helt enkelt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0