Torsdag


Vilket hemskt uppvaknande den här dagen. Helt plötsligt från ingenstans så börjar hela huset skaka. Pappa ska bila bort sten från vår andra ingång. Tror man säger "bila bort" förresten. Rätta mig om jag har fel! :) Det lät i alla fall förjävligt och det kändes återigen som om jag hamnat på en byggarbetsplats. Huvva! Anyway, har just käkat lite frukost och klätt mig. Känner att den här dagen enbart kommer bestå av sysslor och packning. Tusentals saker att göra. Så är det väl alltid när man ska åka bort, oavsett hur länge det är liksom.. Så fungerar då i alla fall min familj :P

Ikväll ska jag eventuellt dra och träna med laget igen, för första gången på jag vet inte hur länge. Ett par månader är det i alla fall. Skönt att vara ledig lite och få tillbaka motivationen och taggen. Så det kan ju vara fint att visa att man lever och sådär ;D Ja, vi ser väl om det hinns med. :)

Nu ska jag försöka packa mina kläder och se om dom får plats i väskan. Ganska tveksam. Wish me luck! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0