Tonight's the night

Äntligen hemma nu. Mötte upp Fanny och Rebecca på stan för ett par timmar sedan, vi hyrde film (Suburban Girl - helt okej film) och köpte Ben&Jerry's, sedan satte vi oss i Fannys soffa resten av kvällen ungefär. Väldigt mysigt :) Pratat och pratat och pratat har vi då gjort i alla fall. Tjejerna åker ju iväg till Kebnekaise på tisdag så vi hinner inte ses mer innan jag återkommer från min resa söderut. Så det var mycket fint att få träffas, ni förstår nog! :) Cyklade hem som en tok där för en halvtimme sedan i alla fall. Mina ben som skakat sedan träningen tidigare idag är nu helt döda. Bokstavligen alltså! Mörkrädd som jag är, och en bra bit att cykla är det ju också. Usch minsann... Väldigt härligt att vara hemma igen, som ni säkert inser..

Jaja, nu sitter jag här och halvsvettas efter cykelturen. Ska nog ta mig en macka och lite mjölk innan jag kryper i säng också. Jag hoppas ni haft en kanonbra kväll i alla fall! Puss och godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0