Today

Ja, idag har jag egentligen inte gjort mycket vettigt som inte har med resan att göra. Promenerat med B, sett lite tv, suttit här. Och typ. Öh. Inte så mycket mer. Blev ingen träning idag heller. Dels för att tiden inte riktigt finns och dels.. Ja, jag vet inte. Mest tiden som påverkade där tror jag. Ska kompensera med typ konstant träning då jag kommer hem sen igen. :)

Förresten. Förlåt för alla tråkiga bild-lösa inlägg sista dagarna här. Har inte den blekaste om var kameran befinner sig. Säkert nerpackad någonstans. ;/ Sedan vettefan vad jag skulle fota heller. Har som mest bara glidit omkring oduschad och i mjukisar hela dagen. Dock ska jag fota en massa fint i Götet och Stockholm, so don't worry :)

Anyway. Vi åker vid 10 imorgon. Sååå jag känner väl kanske att det är dags att sussa lite nu. Skriver lite imorgon innan jag åker förhoppningsvis :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0