Tisdag


Ja allihopa, idag är det tisdag. Ett mirakel att jag fortfarande håller reda på dagarna, beror säkert på att jag jobbar. Annars skulle det nog vara rätt så snurrigt, haha! Men 4 arbetspass kvar, sedan är det semester som gäller. Ska bli fantastiskt skönt måste jag säga :) Så på tisdag kväll nästa vecka så är det finallyy over! Ska ni jobba hela sommaren kanske? =)

Idag har jag inte speciellt mycket planer. Orkar inte riktigt ta tag i mina jobbdagar, tyvärr. Såå, jobb ikväll. Utöver det ska jag ta det lungt, träna lite, promenixa, städa, osv osv. Det vanliga ni vet. Känns grymt nice att när jobbet äntligen är över så kan man bara leva sen. Utan att behöva planera. Ni vet, impuls och sånt där underbart! Woho!

Nä, nu ska jag i alla fall börja med att klä mig. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0