Tisdag


Tjohej! :D

Alltså jag har allvarliga problem.... väderproblem. Igen. Det är soligt. Och molnigt. Och inte lika varmt som igår... Och min familj ska åka och bada men jag förstår inte varför. Jag kan inte åka till stranden om det inte är strålande sol och klarblå himmel. Men oj vad jag kommer ångra mig om det spricker upp snart och jag sitter hemma ensam.. I-landsproblem å det grövsta.

Jajaja, jag ska nog åka. Sedan ska jag på iksu. Måste. Träna. Stenhårt. Ångest typ! Haha... Jaja, hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Saaandra

Duu får iaf vara utee i solen och steeka medan andra måste sitta inne och jobba helaa dagarnaa :/ Vaad bra att ni hadeee kuuuuul=)=)

2008-07-29 @ 18:08:03
URL: http://lindquistsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0