Tandvärk


Det är först nu jag inser att jag verkligen har, på något konstigt vis, bitit sönder en ganska stor bit av min tand. Ont gör det. Det värsta är väl att själva incidenten med tanden skedde typ i april eller något liknande. Jag har gått och känt i "hålet" med min tunga och tyckt att det varit lite skumt. Men nu. Nu börjar det göra väldigt ont också. Himla kul..... Betyder med andra ord att jag måste ringa till min tandläkare imorgon och be om en tid snarast.. Så dåligt alltså. Blä! Hoppas dom bara kan laga hålet där tanden är försvunnen och sedan är det över..

Jaja, hoppas ni slipper tandvärk i alla fall. För det suger, det kan jag lova er.. Jag har i alla fall äntligen sett klart det 22a avsnittet av min älsklingsseie nu. Nu blir det tv och sängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0