Söndag

Hej finaste!

Vet ni vad? Jag är hemma, i Umeå. Det känns väl lite sidådär om jag ska vara ärlig. Ska dra hela historian (dvs hemresan) från början tänkte jag. Varning för långt inlägg ;P

Checkade ut vid 11-tiden igår. Tog ett bra tag att packa bilen, tur att pappa är proffs, haha. Ska lägga in en bild på vart chipspåsen hamnade också så ska ni få se ;D Anyway så åkte vi sedan in till stan och Ullevi där jag, pappa och lillebror satte oss och såg finalen tillsammans med Håcan (som är pappas kusin för er som undrar). I alla fall så sög matchen rätt hårt och efter en stund så ringde mamma och sa att hon och syster shoppat klart och nu befinner sig i bilen. Slutade med att vi inte såg mer än en match och istället satte oss i bilen hemåt. Norrut. Uppåt. Mot buschen.

Åkte bil läääääänge. Köpte lite film, korv, godis, dricka och sådant som är bra för resan. Mamma och pappa körde fel. I år igen. Ifjol hamnade vi ute på landet någonstans. Vi stannade i alla fall i Gävle och jag åt kebab för första gången i mitt liv. Lite starkt var det, och den största portion jag sett i hela mitt liv. Men det dög i alla fall. :)

Sedan kom paniken då vi var 11km utanför Söderhamn och hade slut på bensin, åtminstone så stod det så på vår lilla skärm då man kan se exakt antal km man kan köra på tanken. Tur som vi hade så visade tydligen den där mätaren fel och vi tog oss hela 11km in till statoil, trots att mätaren stod på 0km. Haha. Ja, det var en upplevelse det också :P

Kom hem vid 2 inatt i alla fall. Segt var det att åka så långt. Men jag hade saknat min säng så. Sov till klockan 13 idag, vilket nog är typ rekord för min del, nästan. Nu har jag packat upp lite och gjort lite sysslor. :) Ska skicka ner kläderna i tvätten nu. Återkommer senare. :D Puss puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Stavas den inte "bushen" istälet för "buschen"?

2008-07-20 @ 16:46:23
URL: http://www.crazybeavers.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0