Söndag


Tjoho :D

Nyvaken och pigg som alltid. Drömde massa konstiga drömmar inatt. Mysko minsann :P Ja, idag är det söndag.. Ganska skönt! Idag ska jag iväg på iksu och träna, kika pappas match, och sedan eventuellt träffa F. Hon ska nämligen iväg och bestiga Kebnekaise (??!!) och då hon väl hittat hem igen så har jag begett mig söderut istället. Så, ni vet, man måste ta till vara på dom tillfällen man får! :D Måste bara påpeka hur GALET det är med en sådan vandring, haha! Men är man hurtig så är man ju :P

Jaja, nu ska jag göra mig klar för träningen och allt annat som händer idag. Får väl börja med att klä mig. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra söndag :)

2008-07-06 @ 12:37:00
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0