Sockerkaka och sömnpiller


Chillidill säger jag bara. Här händer det verkligen inte mycket vettigt. Ser 24, som alltid.. Why ask, liksom. Dammsugit lite och lekt städerska. Det var kul. Noot. :) Bakade sockerkaka sedan som jag typ ätit upp. Eller, det är mycket kvar fortfarande, men snart så, hehe. Lite busig får man ju vara ibland. Den är ju så himla himla god (bara för att jag har gjort den förstås!) Bara bra att man har barnasinnet kvar i sig i alla fall. Vore ju faktiskt lite hemskt om det var borta redan vid 18års ålder? Tja, redan och redan, är ju i och för sig ganska gammal nu. På gott och ont, som med allting annat. Buhu i alla fall :(

Jaja, bla bla bla. Nu ska jag se klart mitt 24-avsnitt. Sedan ska jag nog se Numbers på tv, om det ens går.. Hm, kan vara värt att kolla upp. Sedan ska jag somna till någon tråkig tennis på sportkanalerna. Värsta härliga sömnpillret, för er som behöver! :) Ni är världens bästa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0