Semester


Det finns knappt ord som kan beskriva hur fruktansvärt skönt det är med semester just nu alltså. Overkligt och fullkomligt underbart. En helt okej kväll på jobbet och sedan var det slut. Så amazing! Nu kikar jag American Idol och har ätit en väldigt sen "middag". För övrigt så är det ju sinnessjukt hur bra deltagarna i American Idol är i jämförelse med svenska Idol. Herregud. Finns ingen som varit med i finalprogrammen i Sverige som ens skulle vara i närheten av det i USA tycker jag. Vilket ju enbart visar på hur otroligt dålig standard vi håller här i vårt lilla pytteland....

Nog tjatat om det där nu. Ikväll efter jobbet så har jag även beställt mitt nya telefonabonnemang till mobilen. Förhoppningsvis blir jag nöjd också! :) Imorgon blir det bankärenden med lillasyster och sedan blir det även iksu och träning som vanligt. Ska bli en väldigt skön dag, speciellt med tanke på att jag inte jobbar. Woho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0