Packningsproblem


Ja. Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Har städat mitt rum som jag planerade. Plockade fram en himla massa kläder som jag eventuellt kommer ta med mig nu när jag ska resa bort. Dock är det väääldigt mycket kläder. Och för att inte tala om alla skor. Jag blir tokig. Och min pappa svimmade nästan när han såg allting. Känns inte alls roligt att behöva välja. Men ni vet vuxna, och framför allt män, dom förstår inte behovet av att kunna byta kläder då man lessnar.. :/ För att inte tala om att jag ska kunna få med mig all shopping hem också. Sicket dilemma alltså.

Anyway, jag hade tråkigt så jag kände mig lite sugen på att testa på taaz.com även jag. Och så fick det bli. Hittade inte direkt någon bra bild på mig själv utan fann denna som är typ 2 år gammal. Men men. Den dög som "provbild" :P



Inte för att jag gjorde speciellt mycket med den. Men ändå. :) Jaja, nu ska jag väl typ.... Fortsätta städa eller någonting. Mamma kommer hem med min cykel om någon timme och då ska jag ju iväg på jobbet. Sjukt tråkigt. Men snart är det över för den här sommaren. Wohoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0