Onsdag


Godmorgon bloggen! :D

Lite härligt nyvaken är jag sådär, men samtidigt pigg. Ja, en trevlig liten blandning med andra ord ;p Klev upp rätt så tidigt för jag och syster ska iväg på banken om en liten stund. Fast innan det blir det frulle och så ska jag prova på att klä mig också, kanske vore smart det, höhö! Anyway så regnar det ute IGEN. Igår kväll när jag satt på jobbet så regnade det också. Det verkar ju fan inte sluta... Usch vad missnöjd jag är med den här sommaren alltså. I början av juni då vi fortfarande hade skola, DÅ var det kanonväder. Nu är det bara grått och regnigt och blåsigt hela dagarna. Fyfan. Hoppas på strålande sol och värme nere i Göteborg och i Stockholm nu när jag åker! :)

På tal om att åka. Endast 2 dagar kvar nu! Woho! Längtar fruktansvärt mycket. :) Hotellet i Stockholm är så gott som fixat, däremot ser min packning fortfarande väldigt mörk ut tyvärr... Ja, vi ser väl hur jag löser det där. Blir säkert bra i slutändan. Nej, nu ska jag dra upp min syster ur sängen och käka lite frulle. Ha en jättefin dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0