Onsdag i Göteborg


Hej mina älsklingar!!!

Hur har ni det? :D Jag har det uuuunderbart. Vill aldrig aldrig åka hem igen. Vill stanna här för alltid!! Jag ser massvis med härlig fotboll. Till exempel mitt älsklingslag Umeå Södra. För någon timme sedan spelade de 16delsfinal och vann med 10-0, Ja ni läste rätt. Ifjol åkte dom ut på straffar i semifinalen. Efter att de först vunnit straffarna, och sedan ändrade domaren sig, och straffarna gick om. Det söööög. Och laget som då till sist vann, vann även finalen. Så i år. då jävlar :D
Även umeå ik och umeå fc gillar vi. slutspelet känns hyffsat lovat. och för att inte tala om alla snygga killar här. jaaapp :D

jaja jag svamlar känner jag. sitter på rummet och ruttnar. nu ska jag fixa mig lite käk i alla fall. jag lär ju komma hem på söndag ungefär. så vi hörs snart igen. ta hand om er ;D PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Tone

Jag saknar dig!!! // Tone

2008-07-17 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0