Onsdag


Regn, regn, regn. Here we go again. Imorse vaknade jag vid 5-tiden, såg en klarblå himmel och solen sken. Somnade om. Vaknade upp för ett par timmar sedan med bara grått överallt. Och nu vräker det ner. Vilken jäkla sommar alltså. Hoppas ni har bättre väder än såhär hörrni!

Har inte gjort alltför mycket hittills idag. Stökat lite i köket och nu håller jag på att städa min garderob. Är väl dags för någon form av lunch nu också tror jag bestämt.

Ikväll blir det sista jobbkvällen för veckan. Efter jobbet ska jag sedan åka iväg till farmor och sova där i två nätter. Är ju aldrig där så lite måste man väl offra sig ibland. Farmor bor mitt ute i skogen, så tyvärr kan jag väl inte uppdatera någonting där borta.. Ska även iväg till en ännu mindre håla, ännu längre bort, där mormor och morfar har sin stuga. Så, där ska vi minsann måla. Blir ju spännande. Hoppas det slutar regna bara! Vore jobbigt annars ;p

Nu ska jag äta och deppa över vädret. Puss älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0