Nostalgi


Ibland så blir jag bara besviken på hur världen fungerar. Ni vet, när man har sina förhoppningar och sedan så skiter sig allting. Jag vill aldrig bli ledsen. Ett exempel; det står 1-1 i en fotbollsmatch, jag är superfan av det ena laget. Det är 5 minuter kvar. För att slippa bli besviken så säger jag till mig själv "äh, det är kört, mitt lag förlorar. det går inte". Bara för att liksom säkra upp det hela. Och ändå blir jag lika besviken ändå. Det är värdelöst.

Det kanske låter lite konstigt. Och ni undrar säkert varför jag drar upp allt detta nu.. Tja. Jag fick mig just en tankeställare. Och jag genomgår en liten nostalgitripp tillbaka till 05' då jag genomgick det värsta året i mitt liv. Minnena flödar. Och jag tackar kyrkan och S för att jag lever. För livet är fint, glöm aldrig det!

Nu ska jag sluta. Bara sluta. Och ge upp, för stunden. American Idol och musiken kallar på mig. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0