Matlagning


Hej babes!

Vilken trist dag det har varit idag alltså.. Det regnar idag igen så det blev ingen klippning av gräset. Fast jag klagar inte direkt, haha :P Tidigare idag så kilade jag ner på statoil och postade brev och fyllde på telefonen, i väntan på mitt abonnemang som jag hoppas kommer typ nuuu :) Så får gärna mitt nya bankkort dimpa ner i brevlådan också. Komsi komsi älsklingar!

Har kikat lite på 24 igen och taggat lite inför helgen. Ska bli grymt roligt!!! :D Säg gärna till om ni ska på PDOL (piteå dansar och ler, för den okunnige) ! :D

Förresten så har jag lagat middag idag. Spännande, med tanke på mina icke-existerande matkunskaper. Jag gjorde i alla fall korvstroganoff och ris, sådär lagomt avancerat, haha. Trodde verkligen att jag skulle misslyckas totalt men faktiskt inte. Det blev faktiskt gott så jag är nöjd! Min matlagning sträcker sig ju så långt som till hemkunskapslektionerna i skolan under högstadiet. Jag utvecklas, med andra ord ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0