Måndag


Godmorgon sötnosar! :)

Jag är ganska nyvaken måste jag erkänna, satt uppe ett par timmar i natt och kikade på säsong 2 av 24. Återigen - världens bästa serie! :D Anyway, nu har jag käkat lite frulle och så.. Ska precis klä mig och packa träningsbagen och försöka ta mig upp på iksu någongång under dagen också. Det behövs. Och jag har bestämt mig för att träna stenhårt resten av sommaren, kan ju vara bra inför innebandysäsongen också. :) Det svåra med att ta sig till iksu är att det ösregnar här, vilket innebär att jag varken kommer gå eller cykla dit. Så då återstår bara buss och bil, och jag hatar att åka buss, är så onödigt tycker jag.. Så vi ser väl hur det går med andra ord ;D

Förresten hörrni, på fredag åker jag nog upp till Skellefteå, för att sedan åka vidare till Piteå och PDOL. Liten impulsgrej från mig och älskade Tone, kul med lite festival och trevligt folk. Vi får se hur det blir :D

Nu ska jag klä mig och packa väskan och sådär. Hörs lite senare! Ha en underbar dag (utan regn helst!). KRAAM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0